01 February 2013

BERJUMPA SANTAI

Assalamualaikum hehe. alhamdulillah pagi ni masih lagi dapat menghirup oksigen yang dikasi secara percuma oleh Allah . Mudah-mudahan masih mampu lagi mengirup udara di hari-hari berikutnya . amin . hehe .baru je selesai melakukan kerja rumah seperti mengemas, sapu sampah, sidai baju dan bla bla.bukan seorang yang rajin sangat pon cume merasakan satu kewajipan untuk mmbantu ibu dgan ayah yang sedang bekerja . cewah .sory bagi sape sape yang rase aku ni poyo tapi itu jujur dari aku . rutin harian bagi budak lepasan spm macam aku yang unemployed . hehe teringin nak bekerja sebenarnye tapi tak pe , IA satu hari nanti akan tercapai jugak . amin .
semalam dapat mcj dari my naqibah dari UM yang tengah balik cuti ajak keluar berjumpa santai dengan my usrah sibling . rindu ! . lame jugak tak bersua muka . so hari ni IA kite orang bersantai di pantai sama sama.yang best nye my naqibah yang akan pick up kite orang. jazakillah untuk akak . untung rumah otw nak pergi pantai :) Alhamdulillah semoga terus tetap di jalan ini mengejar redha Allah yang diingini dan terus ikhlas.enough for today . just for sharing ;) doakan kite orang semoga dapat jumpe petang ni . wallahualam .


"Ya Tuhan kami,ampunilah dosa-dosa kami dan tindakan-tindakan kami yang berlebihan dalam urusan kami, dan tetapkanlah pendirian kami, dan tolonglah kami terhadap kaum kafir."
Al-Imran:147


okok ni untuk orang kuantan dan sekitarnya

Daisypath Happy Birthday tickers