03 February 2013

MINI JAULAH ?




ASSALAMUALAIKUM . entry kali ni sambungan daripada entry sebelumnya . daripada berjumpa santai tup tup jadi mini jaulah . mula-mula memang nak berziarah sesama sendiri di pantai tapi terpaksa tukar plan untuk ke Merchong yang terletak berhampiran dengan Daerah Rompin .first time jalan jauh selama berada dalam usrah ni .
sangat ohseeeem ! . semua nye bermula dengan pengorbanan salah seorang adik beradik usrah yang terpaksa datang jauh semata-mata untuk berbulatan gembira . Alhamdulillah semuanye hasil daripada tarbiyah . jazakillah untuk dia . perjalanan yang memakan masa 2 jam diharungi dengan perasaan berdebar sambil ade pengisian oleh akak naqibah dah adik beradik usrah . 
perjalanan tersebut tanpa pengetahuan ibu dan ayah tapi mase balek teros cerita ape yang berlaku . Alhamdulillah dieorang tak marah dan terima  .hehe pengalaman baru . Insyaallah akan ade lagi pengalaman baru berada dalam jalan ni .jazakillah untuk akak naqibah yang berjaya memandu untuk sampai ke destinasi dengan selamat . semuanya dengan izin Allah .wallahualam
Daisypath Happy Birthday tickers