12 March 2013

First time Dating . Sedap .

Assalamualaikum, alhamdulillah syukur masih lagi  boleh menghirup udara segar pada  hari ini .okok post
lepas aku ada cakap pasal adik usrahkan . hehe . pagi tadi baru jumpa dengan derang . hehe . aku tak ke seorangan, ditemani oleh sahabatku Shuhadah Adiela hehe cewah . 
dalam perhatian aku yang first ni adik usrah aku macam boleh terima apa yang cuba disampaikan .tak bagi yang berat2 sangat cuma terangkan pasal tujuan hidup and rukun usrah . and then tgok sama2 video daripada brother and sister hehe .sempat jugak selitkan sikit perbincangan tentang result SPM hehe . serius memang berdebar debar ape2 pon boleh jadi . tapi teringat ape yang naqibah dan classmate aku pnah cakap 

Segala keputusan SPM yg akan kte dpt adalah yg terbaik utk kte..
Kerana Allah adalah sebaik-baik perancang

mungkin keputusan kurang cemerlang yang kita peroleh itu makin mendekatkan diri kita kepada Allah, mungkin ade rezeki kita di masa lain
mungkin juga keputusan cemerlang yang kita peroleh itu sebagai ujian untuk kita daripada Allah menguji iman kita samada syukur atau kufur .  
Allahuakbar.
semoga Kau berikan keputusan yang terbaik untuk aku dan rakan seperjuanganku
Amin .

alhamdulillah sampai sini sahaja aku nak kongsi . tentang adik usrah tu masih banyak perkara yang aku perlu pelajari dan perbaiki dan masih banyak buku yang perlu aku baca . 
semoga aku dan  rakan seperjuangan mampu kekal dan bekerja di jalan dakwah ini.

Insyaallah .


Daisypath Happy Birthday tickers