21 April 2013

Foundation in Sci-Tech UniKL SPT di KMKN

ASSALAMUALAIKUM Alhamdulillah aku dapat offer from UniKL untuk (FIST UniKL SPT) hehe . 

insyaallah aku pergi . hehe . macam2 feedback dari kawan2 aku . ade yang cakap

 "IPTS kot tak kan nak pergi jugak ?"

"UniKl bukan mahal ke ?"

"dah fikir betol-betul ke ?"

then ade jugak

ok dah weh . murah rezeki kau . 

alhamdulillah . aku sokong je kau nak pergi mana2 . yg penting kau nak belaja .

ayah aku excited dah nak pegi hantar aku . hehe.
seriously aku pon excited nak pergi . hoho .
lepas baca blog testimoni senior .INI INI INI INI dan banyak lagi la . belom tulis yg youtube.
tak larat nak tulis . hehe
thanks tu kak Hana sebab sudi jwb pertanyaan saye yang tak berapa nak penting pasal kmkn dekat facebook . hoho . 

then kalau terima tawaran ni abis foundation aku akan sambung sini 


okay sampai situ dulu post kali ni . nanti akan ade follow up die .
*mood excited nak pegi tapi blom hantar pengesahan lagi . hehe

wallahua'lam 
:)


No comments :

Daisypath Happy Birthday tickers