06 May 2012

Hari Bomba Kebangsaan Pekan Royal Town



Manik pertama aku ,
Haha aku buat manik , bukan pada baju la , just pada kain je ,
Bangge kot , susah nak buat bagi aku la , membe membe aku bese je
Suruh cikgu pon cikgu tak reti , hehehe
Ni die hasil manik pertama aku ,




4/6/2012
Hari bomba sedunia
Lokasi kebangsaan di Pekan Royal Town (mood bangge ) hahaha LOL .
Pukul 7pagi aku ngan family aku da prepare nak pegi tengok ,
Tapi aku antare yang paling lambat , hehehe
Sampai sampai tetiba rase lapar , baru teringat tak makan pagi lagi,
Nasib baik ibu aku ade bwak breakfast







Pukul 8 pagi peserta termasuk budak budak ahmad
 dengan jentera semua dah ready untuk majlis pelancaran
denagn muka excited tgok peserta yang da ready termasuk la budak budak tadika





smart parok la derang kawad , rugi pulak tak masuk bomba . haha


senior ahmad yang join .
muka dinie tak prepare .




sory yep hanis aizi cilok kau punye gamba , hehe
sampai sini je kali ni . hehe . maas salamah !

Daisypath Happy Birthday tickers